Tuesday, November 10, 2009

CekLee Collection di Giant Tampoi, Johor

Kedai CekLee Collection terletak di New Wing, Giant Hypermarket Tampoi, Johor. Agak selesa di sini terdapat beranika produk ada dijual di sini dan membeli belah dalam keadaan tenang. Di New Wing ini terdapat ruang legar yang luas untuk pengunjung berehat setelah penat membeli belah. Terdapat juga pentas utama yang mengadakan promosi dan pertunjukan pentas.


Pelbagai aktiviti dianjurkan oleh pihak `organiser' di ruang legar ini. Di antaranya pertandingan melukis untuk kanak-kanak, pertunjukan fashion, pertandingan karaoke dan lain-lain lagi. Sekiranya tidak ada pertunjukan, kanak-kanak atau orang dewasa akan berasa selesa untuk mencuba permainan skate board di ruang legar ini. Sekiranya terasa penat dan letih boleh mendapatkan rawatan kaki di spa ikan dan mengurut kaki di sini.


Salah satu pertunjukan atau pertandingan yang diadakan di Giant Tampoi adalah seperti video di bawah. Amat menarik dan sungguh berbakat remaja di Johor ini.



Amat mudah untuk kesini dan ruang meletak kenderaan juga banyak. Silalah berkunjung ke Giant Hypermaket Tampoi, Johor dan singgahlah di Kedai CekLee Collection di New Wing.
www.tips-fb.com

1 comment: